tisdag 15 april 2014

vardag




Borde egentligen ligga nedbäddad. Natten kan bli precis hursomhelst. Men tankarna vill inte sluta snurra.

Jag försöker få ihop alla pusselbitar. Få allt att bli så rätt som möjligt. Jag är tacksam för habiliteringen just nu, som löser många av mina dilemman. 

D hade en piggare dag idag efter en hyfsat sovande natt. Det har varit soligt och haglat om vartannat men vi passade på när solen strålade att gå ut på baksidan (vi behöver ett staket konstaterar jag snabbt efter att ha hämtat D från grannens tomt otaliga gånger). E har dansat och pysslat, två av favoritsysselsättningarna.
Jag behöver få rutin på träning igen. Efter en lång kortisonbehandling är kroppen öm och svullen. Det blir bättre bara jag kommer igång igen, jag vet det.

Vardagen. Imorgon arbetstränar jag igen. Efterföljs av terapi och förhoppningsvis hinner jag till graven innan flickorna ska hämtas. Vardag. Snart är det påsk. 


0 kommentarer: