lördag 4 januari 2014

sådant som inte betyder något och sådant som betyder allt

Första dagarna av året skulle kunna strykas. Jag och D fick feber i torsdags. Ds var tack och lov en kortis men jag är fortfarande rätt så vek. Trist.

E har idag åkt med F&F till Stockholm för Disney on ice. Vilken lycka. Jag ser fram emot att få höra allt och se massor av foton. Tänk om vi skulle kunna åka hela familjen någon gång. Hisnande!

Det är nu bara en månad kvar till vår Göteborgsresa. Ågrenskas familjevecka. Som jag krigat för att få allt att stämma. Det ska bli helt fantastiskt och jag ser fram emot det så mycket. Bästa gudmor I kommer också ner för utbildningsdagar, hur mycket det betyder kan jag inte ens förklara. Om allt klaffar kommer också Ds resursperson samt ytterligare en pedagog från förskolan. Det känns viktigt. 

1 kommentarer:

Nygårds Helle Jonsson sa...

Håller tumme på att ni allihop kommer iväg!!!!