onsdag 6 november 2013

relativt



Allt är relativt. Det har varit en relativt bra dag. Igår var en mindre bra.

Tjejerna fick vara hemma med mig idag då D småkrampade i princip hela dagen igår. Idag har det dock varit en lugn dag. 

Vi tog oss till biblioteket först. Läste och lånade böcker. Kråke och Ingrid är populära. På vägen hem stannade vi till i lekparken. Tyvärr är det inte helt lätt att vara själv då D kräver total uppmärksamhet. Svårt att räcka till.

Ikväll skulle jag ha behövt träna, men jag har tid bokad hos tandläkaren. Bettskenan ska justeras så jag förhoppningsvis slipper huvudvärken någongång. 

Imorgon väntar sjukhus hela dagen. Läkar-, dietist- och stödsamtal är inplanerat. Dessutom ska D vaccineras så eventuellt blir vi kvar. Jag hoppas allt går bra för i helgen har vi planer, för en gångs skull.




0 kommentarer: