torsdag 24 oktober 2013

fyraåringen

 
 
Min stora, kloka, finurliga, humoristiska lilla liten.
 
4 årskontrollen gick bra. Jag som trodde att E skulle vägra helt. Hon kan vara lite känslig när det gäller nya personer. Särskilt i sjukhusmiljö. Men hon överraskade mig. Ja, oss båda tror jag.
Inga problem att rita gubbar (hon ritade faktiskt hela vår familj), hoppa på ett ben, färger, räkna. Inga synnedsättningar. Det gör mig glad och lugn. Att E fortsätter växa och utvecklas trots det kaos som emellanåt råder runt omkring.
 
E är en påhittig tjej. På förskolan beskrivs hon som en glad tjej som gillar rollekar.
Det har hon alltid gjort. Allt från doktor och prinsessor till familjelekar. E gillar att pyssla, pärla och måla. Hennes fantasi når inga gränser. Hon är fenomenal på att hitta roller till alla som vill vara med och leka.
 
Tänk att det är fyra år sedan du kom in i vårt liv. Vi älskar dig mer och mer för varje sekund.
 
 
 
 
 
 
Lilla liten i magen
 

1 kommentarer:

Line sa...

Galet vad tiden går snabbt :) Fina E <3