lördag 28 september 2013

svajigt

Det går upp och ned mest hela tiden. D ligger svajigt i värdena (just nu lägre än tänkt) och är rätt så loj. På dagarna iallafall. På nätterna är hon vaken. Hur vänder man?

Våra underbara grannar frågade om de fick ta med sig E till ett lekland och det fick de förstås. Jag är så tacksam för de människor som finns i vår närhet och som inte är rädda för att finnas nära. Vi har inte känt varandra i ens ett år och ändå en evighet. 

Vi kan nästan aldrig åka någonstans hela familjen. Det är inte många miljöer D klarar av och sorgligt nog går det mest ut över E. Nästa vecka fyller E år och hon ska få välja en aktivitet och jag hoppas hoppas att D är i form så att hon kan få vara med, en liten stund iallafall. 

Jag och N tillbringade förmiddagen på gymmet - i omgångar förstås. N gick på bodypumpreleasen och jag hann med nöd och näppe in på sh'bamreleasen. Kul! N hade gjort ostchips när jag kom hem. Slurp!

0 kommentarer: