tisdag 7 augusti 2012

ro för själen

Det är bara så mycket som händer hela tiden. Och jag får det inte riktigt att gå ihop. Den här veckan är minst sagt kaotiskt. Det gör ont i hjärtat av att vara ifrån mina små så mycket. Men nästa vecka blir bätre. Tack och lov.

I söndags besökte vi våra fina vänner, familjen B. De bor så sagolikt vackert uppå en höjd ovanför sjön. Att se ut däröver är ro för själen. Barnen lekte gott i solskenet och just som det var dags att gå in, kom också regnet. Mys med film och popcorn. Sedan åt vi middag innan det var dags att fara hemåt.



Igår kväll blev jag bjuden på bio av min goa vän K. Det var en födelsedagspresent, som jag uppskattade väldigt mycket. Maria Wern blev det. En bra och nervpirrande film.


Träningen är igång igen. Lovely. Igår easyline (jobbigaste passet hittills) och idag bodycombat (älskar verkligen, det finns inget som ger mig så otrolig kick!). Imorgon ska jag nog försöka mig på bodypump, om inte mannen min hinner före att boka förstås.

0 kommentarer: