måndag 9 juli 2012

bodybalance

Oja. Det värker gott i armar och lår. Igår blev en aktiv dag. Jag började med easyline (eftersom jag trodde att jag inte skulle få plats på bodybalance, som jag sett fram emot). Sedan tvättstuga, städ och skur hela dagen. Plötsligt plingade det i mobilen och jag hade visst fått plats ändå. Som sagt, efterlängtat pass. Jag missade tyvärr det förra pga kramp så jag kunde verkligen inte stå över. Vilken tur att jag inte gjorde det, för det var verkligen roligt! Som att färdas tillbaka i tiden. Influerat av både yoga, pilates och klassisk dansträning. Dessutom lite core, där jag är som svagast.





D har varit lite orolig idag, hoppas det inte är något fuffens. Imorgon ska vi ta prover för att se hur absenorkoncentrationen ligger. Efter förra krampen fick vi höja till nästa steg direkt. Jag hoppas att kroppen klarat det bra.


Hoppas att ni haft en fin start på veckan, med trevligare väder än vad som bjuds hos oss.

0 kommentarer: