måndag 18 juni 2012

trött måndag





Det blev en trött måndag efter en intensiv helg. D har under dagen utvecklat en dunderförkylning, uppå den hon redan hade. Stackars liten. Om ett par timmar ska vi ned till BVC och visa upp eksem som aldrig ger sig. Jag förberedde på att D är snorig, men vi fick sista tiden så att vi kan gå direkt in.

Efter BVC har jag lovat E att åka ned på stan och byta ett par skor som hon fick av moster Mia, till annan storlek.

Jag är sugen på bodypump idag, men idag är det Ns tur. Jag smet iväg igår innan kalaset. Förhoppningsvis kommer jag iväg imorgon, för på onsdag ska jag jobba.




2 kommentarer:

Linda & Alva sa...

jag ska träna easyline imorgon 19.00 :)

lilla angelyne sa...

Åh!! Jag var inbokad på det med, men var tvungen att avboka när D krampade...:-(
Har du nåt mer inplanerat? Jag ska försöka gå på step idag och bodypump på söndag! :-) kram