måndag 7 maj 2012

överbelastad

Pjuh.

Jag är trött. Det har varit lite mycket för en överbelastad hjärna. Men det har faktiskt gått bra och jag känner att det ändå blir en spännande kurs, även om jag känner mig lite ringrostig.

Och tänk att det mesta löser sig. Men tiden har jag lärt mig att slappna av mer (även om jag fortfarande är en rätt så lättstressad person). Jag satt iallafall ensam vid en bänk vid första introduktionen. Bredvid mig satte sig två tjejer som jag började småprata med i pausen. Jag frågade om jag fick vara med i deras grupp. Och otroligt nog visade det sig att den ena tjejen kommer från grannstaden och den andra från...min stad! Haha, ibland blir det liksom bara så bra.

Jag hade lite migränkänningar på väg hem och än värre blev det när jag bled "lasrad" av polisen. GULP! Jag hade precis kört om en långtradare så hastigheten var en bit över tillåtet, men på nåt vis lär jag ha hunnit bromsa, för stoppad blev jag inte. Pulsen däremot dundrade på i 200. Eller nåt.

Väl hemma fick jag promenera hem från F&F med en sur E. Promenaden gjorde dock huvudvärken lite bättre och Es humör blev också mycket bättre.

Sådär. Nu blir det kväller på berget.

Hoppas ni haft en fin måndag!

0 kommentarer: