fredag 4 maj 2012

klättrare

Fredag.
Lite av avskedsdag. Jag och Disa gick iväg på babysång imorse medan N och E gick till badhuset.
Det var min sista gång.
Ja, tjejerna kommer ju få fortsätta på öppis med N (förutom babysången som N påstår inte riktigt är hans...grej...), men min kurs håller på till 7e juni och det är samma vecka som avslutet på öppisverksamheten.
Om det skulle vara så att jag får en stund över hoppas jag det passar att vi kan kika förbi och i höst kommer jag hinna med ett par veckor innan min praktik drar igång.
Jag är så tacksam över alla fina goa vänner vi lärt känna och det är med lite ont i hjärtat som jag tänker på att jag nu får lämna över.


Jag hade avsltningssamtal hos psykologM idag. Klarar jag mig själv nu?
Och naturligtvis hade N fått tid på vårdcentralen samtidigt. Men tjejerna fick vara hos farmor så det löste sig.
D har utvecklat sitt trappklättrande. Vi fann henne halvvägs upp idag (gulp!) och hon tog sig utan problem hela vägen.


Trappklättraren i sina nya bralls från meandi.

0 kommentarer: