lördag 11 februari 2012

ytligt

I love lördagar. Det är synd bara att de går i rasande fart.
På förmiddagen idag tog jag och svärmor oss iväg på barnloppis. Tyvärr tyckte jag nog inte att det var så mycket som passade just oss, just nu.
Nästa loppis skulle vi behöva ställa upp med lite egna grejer. Det finns så mycket som inte används.
Svärmor är duktig på att fynda, ja shoppa över huvud taget. Och vi är lyckligt lottade att hon fyller på lite i barnens garderober ibland.
Klänningarna nedanför är Disas.
Den gröna barbapapaklänningen var en namnsdagspresent.



Jag  tycker att det är jättesvårt med storlekar till barnen och kedjorna vi har här i stan skiljer sig väldigt mycket åt.
Nu när ingen av barnen går på förskolan slits inte kläderna alls i samma omfattning
och nu vid förra rensningen har det fyllts på med lite nya favoritmärken. Band annat Nova Star.
Synd att de är lite dyra, annars skulle jag mycket väl kunna tänka mig många, många fler.

Tröjklänningen nedanför är från Nova Star och till Eira. Hon fick också en jättefin kjol därifrån.
Jag funderar på deras jeans, så snygga och verkar vara användbara länge.


(Bild)

0 kommentarer: