måndag 6 februari 2012

vinnare

Tusen Tack till alla Er som deltagit i tävlingen.
Ni borde alla få stå som vinnare, era förslag är verkligen fina och jag är säker på att de skulle bli värdefulla böcker.

Förhoppningsvis var det inte sista gången det var en tävling på bloggen.

Vinnare i tävlingen av en egendesignad pekbok är:

JESSICA
som skrev:

"Åh!
Jag skulle vilja göra en familjebok :)
Skriva om hur jag och maken träffades och om Våra sexton år tillsammans, om hur vår älskade lilla Ester kom och gick och om hennes älskade, fantastiska bröder som kom och är kvar. Vilken underbar bok att få läsa tillsammans. Sagan om familjen Engström. Det vore fantastiskt!
"


Jessica, maila mig på lilla_angelyne@ hotmail.com
så får du instruktioner! 

1 kommentarer:

Jessica sa...

VA!!!!
WOW!! Jag ryser :) Så glad jag är :)
Åh vilken underbar vinst, vår egna familjebok .) är så själaglad att jag hoppar upp och ner på stolen :) hihihiiiiiiiii!!!
Kram och TACK!

Jessica