torsdag 16 februari 2012

felmeddelande

Det går inte att blogga från datorn. Jag får bara felmeddelanden. Trist.




Tjejerna har varit vakna i drygt en timme redan, blah. Jag är inte så sugen på att starta dagen än. Men söta är dom när dom ligger och myser tillsammans.

Vi hade en fin allahjärtans dag. Egentligen inte mer speciell än andra dagar. Men jag blev uppvaktad av N och det gjorde mig glad. E gjorde en bok till pappa och vi mumsade på gelehjärtan.

Igår ringde Disas läkareG från Falun. Jag vet inte vad han svarade på förra veckan när jag ringde och efterfrågade (och han meddelade att allt såg ok ut), men nu hade det visat sig att D HAR B12brist. Jag är både lättad och arg. Tänk om jag inte bett om de här proverna, då hade vi behandlat (vem vet hur länge) kanske helt i onödan. Och hur många barn finns det som krampar som det inte kollats dessa prover på. Ja, jag vet att kramperna kanske inte försvinner helt. Men jag är övertygad att det blir skillnad. Idag ska jag ringa och säga att jag vill avvakta med höjande av medicinen. På måndag blir det injektion och det ska också kontrolleras om jag har brist. Nu går det äntligen i någon annan riktning än bakåt.

Hoppas ni får en fin dag! <3


0 kommentarer: