måndag 14 november 2011

5 månader av allt


Älskade lilla mirakelgroda, idag är det din 5 månadersdag.

Tänk att det känns som igår, då du fanns mig så nära. Under mitt hjärta. Redan en del av mitt allt.
Tänk att du också finns här hos oss nu. Så självklar. Så oerhört älskad.

Disa, som älskar att vara där det händer.
Som inte vill sova på dagtid. Som bara vill stå eller sitta. Till och med stunder, helt av sig själv.
Som älskar musik och när storasyster hoppar.
Som är otroligt mammig, men som lyser upp när det är dags för pappabus.

Finaste lilla hjärtat mitt.
5 månader.


2 kommentarer:

*annorlunda mamma* sa...

Tänk att det redan har gått 5 månader sen din Disa kom.. Tiden bara flyger iväg..

Stort Grattis till Er alla..

Kram..

Jessica sa...

Men jässes, det är som att du beskriver min lilla pojke, ha ha så lika de verkar :P

Kram på er!