torsdag 13 oktober 2011

snurr




Det snurrar och snurrar i mitt huvud. Alldeles för många tankar för en redan snurrig jag.
Vi har varit på banken och samtalat om aktiviteten som vi var på förra veckan.

Förutom det har det varit en hemmadag.
Man skulle ju kunna tro att det innebär lugn och ro, men nja.
Idag vaknade E upp och var förkyld så några aktiviteter planerades inte,
men jag känner mig tacksam över att vi tillbringar våra dagar "hemma" och inte behöver
stressa iväg någonstans. Om vi inte vill.
E börjar prata lite smått om förskolan. Det är mindre och mindre panik i hennes röst.
Men jag har bestämt mig för att vi avvaktar till efter nyår.
Även om det är kaos emellanåt njuter jag av att få vara hemma med båda flickorna.
Och så länge både de och jag mår bra av det, är det ok.
Vi ska iallafall gå och hälsa på någon dag. Och vara med på fotograferingen.
Det kan vara roligt för E att få vara med på kort med kompisarna (även om hon förmodligen inte kommer ihåg dem så väl). Våra nya vänner, som vi hälsade på igår, har iallafall en tjej som är några månader äldre än E och hon är nyligen inskolad på just Es avdelning. Kul!

0 kommentarer: