onsdag 12 oktober 2011

snark!

Det är kul att jag kan glädja min man. Nyss låg jag tydligen och snarkade med ett finger på mobilen. Jag hade somnat mitt i skrivandet.

Jag är så galet trött. Det finns inte mycket kraft och ork kvar när kvällen kommer.

Igår hann vi med både kompisfika på fm (jag och D med mammabebiskompisarna från f-gruppen), rytmik på eftermiddagen och lekparksbesök med M&A&E.

Idag har varit ännu en härlig dag. Vi var bjudna hem till nya vänner (som vi träffat på öppis) och det var en jättetrevlig stund. Vi hann både fika, luncha och leka. Så roligt det är med nya människor som det direkt känns så avslappnat med! Tack familjen F!

På eftermiddagen var det dags för läkarbesök på BVC med D. Hon är fortfarande inte "bra" i magen och får fula eksem titt som tätt. Nu blir det remiss till barnmottagningen (äntligen!). Dessutom blir det övervakning vid nästa vaccination. Tack och lov! Stora tjejen växer fint och har nu passerat 6 kg - 4 månader på fredag. Älskade liten.

0 kommentarer: