torsdag 29 september 2011

världen utanför

Torsdag idag och snart har ännu en vecka passerat.
Den sista veckan för älskade E som ettåring. Nästa vecka, på tisdag, har vi en tvåårstjej i huset. Otroligt!

Dagen har vi tillbringat med goda vänner. Tre mammor och sex barn - fullt ös helt enkelt.
Ett kort besök hanns med hos bästa Carron också.

Och en av dagens höjdpunkter...
Igår på tjejkvällen lämnade jag och svärmor lite bidrag till olika tävlingar. En av dem på resebyrån i stan. Det var en "motiveringstävling" så jag hyste inte förhoppningar alls om att vinna något.
Men, idag ringde det i mobilen och tänka sig. Jag VANN!
Presentkort på Fritidsresor. Hejja, hejja!
Vi har inte rest utomlands (förutom de nordiska länderna) på flera år. Senast jag och N var iväg var 2007 - Santorini.
Då hade jag precis fått missfall och några månader senare blev jag gravid med Troy.
Jag ser fram emot att kunna ta med våra älskade barn på resor världen över.
Få visa, berätta och bara njuta. Av en värld utanför vår egen.





0 kommentarer: