tisdag 6 september 2011

motivationshopp




Nästa helg är det dop för Disa. Och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Jag har bojkottat "egenshopping" eftersom jag haft förhoppning om att minska på de 10 kg som envist hakar sig fast efter graviditeten. Men tyvärr har ingen motivation kommit hoppandes. Och jag VET att motivationen inte kommer av sig självt. Jag lär vara så god och hitta den själv. Det känns inte helt bekvämt att testa kläder för närvarande. Degig mage, ingen midja. Och. Så. Vidare. Nåväl. Klänningarna ovan är fina. Från HM. Om de finns här i stan ska jag kanske testa ändå.

Om jag var rik så skulle jag definitivt kunna tänka mig att bekläda mig i någon av nedanstående skönheter. (Bilder lånade från Creative lounge)


Ester Elenora

Lilly of Sweden

3 kommentarer:

Carolina sa...

Dom finns på H&M i stan :)

Sofia sa...

Japp finns i stan. Testade den bruna igår. Jätte fina men jag har svårt att bestämma mig om jag gillar färgen..
Bra för mamma kroppen, lite kort kanske. På dig blir det nog en toppen bra längd =)
Visst inte om den svarta. Får ner och kika igen!
Lycka till!
KRAM

lilla angelyne sa...

Tack! =)

Sofia - Jag vet inte heller vad jag tycker om den. Jag är rädd att den blir "bajsig" på mig. Eller hur man nu säger ;-)
Testas ska den iaf! =)
Kram