lördag 13 augusti 2011

vackra ord


Efter nästan 10 år tillsammans är det lätt att ta varandra för givna. I småbarnslivets snurriga tillvaro är det extra svårt att finna tid att visa varandra hur mycket den andre verkligen betyder.
Men sedan jag blev Ns hustru (mihihi, det känns fortfarande lite lustigt att säga och skriva) har N lyckats överraska mig både en och flera gånger. Romantik i form av oväntade saker. Vackra ord på pränt.



Kvällen innan bröllopet fick jag en liten gåva. Ett vackert halsband som sådant.
Men kanske var det främst orden som värmde mitt hjärta.

-"Det är dina två ögonstenar. Och honom du bär i hjärtat.
Och mig. Mig får du på fingret imorgon."

2 kommentarer:

Ida sa...

Åhhh.. Det är såååå fint! Hejja Niclas!!!! Hoppas vi ses snart... KRAMPUSS

Johanna sa...

Åh så himla vackert!!! blir lite rörd här <3 Kram!!!!