onsdag 24 augusti 2011

londonpresenter och trevlig fika

Godkväll, kära Ni!
Det känns att det är höst i luften nu. Det känns klarare. Liksom renare. Samtidigt känner jag ett styng av vemod. Sommaren är över
På eftermiddagen idag traskade jag och flickorna ned på stan för att möta upp en tjej jag pluggade till uska med, K och hennes lilla dotter O. Vi fikade på trevliga Carl Jularbo caféet som har helt underbart fika och bra miljöer för en liten tjej med spring i benen.

Och ja, innan stanbesöket fick vi påhälsning av F&F som kommit hem från semester i London.
Eira har längtat så mycket och det var en glad tjej som vaknade och insåg att hennes favoriter var här.
Och som vanligt hade det blivit en del "barnshopping". Min svärmor och jag har verkligen lika smak och vi blir så bortskämda med fina presenter jämt.
Den här gången var det bland annat det här som fanns i paketen;




Tuffa "kängor" till Eira, precis sådana som jag letat mig gråhårig efter. Typ. Så underbart fina! Och små "vintertofflor" till Disa. Ljuvliga, visst?
flickorna fick också matschande set i klänningar med tillhörande tröja och strumpisar.
Fina och varma färger till hösten.

1 kommentarer:

Alva och Linda sa...

Jag såg dig när du var på väg ner till stan igår, jag åkte i en av våra bilar på jobbet :)
Jättefina kläder tjejerna fått :)