måndag 8 augusti 2011

ljus och carpe diem


En fin dag avslutas med tända ljus och filt i soffan.
Den fina lyktan fick vi av söta Ullis i bröllopspresent. Det riktigt skvätte lycka om mig när jag öppnade paketet. Samma lykta har jag nämligen trånat efter under en lång lång tid.


Jag och flickorna tillbringade eftermiddagen i lilla grannstaden med våra fina vänner ("Stoja AlvaMattsson", som E säger). Vi besökte hembygdsgården som var ett mysigt litet ställe med fina lekmöjligheter för barnen. På lördag ses vi igen, familjerna, då det är dop för underbara lilla strålen Elsa.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Vi har oxå en sån fin lykta <3 tänkte jag skulle köpa en åt mina kära föräldrar för mamma tyckte den var så fin men kan inte hitta den någonstans, vet du vart hon köpt den? kram på dig frun

Anna sa...

Tack för din fina kommentar!! <3 Å vilken fiiin lykta. gud vad jag längtar till hösten kommer på riktigt- så man riktigt kan njuta av tända ljus och soffmys under filten. :) KRAM

ullis sa...

Gulle dej ;)))