måndag 1 augusti 2011

dagen då jag blev fru

Så skedde det äntligen.
Dagen då jag blev fru P.
En av de vackraste dagarna i mitt liv, tillsammans med dagarna mina älskade barn kom till världen.
Efter 9 och ett halvt år tillsammans fick jag äntligen säga JA.
Jag fick lova. Att alltid älska. Att alltid bära.
Och det var så fint.
Ett litet bröllop i kyrkan där både min mamma och Troy är begravna och Eira är döpt i. Kyrkan som också mina svärföräldrar vigdes i.
Ett litet bröllop med endast de allra närmaste närvarande.
Ett bröllop för kärleks skull.


 
Bästa fotografen C var på plats och så småningom ser jag fram emot och hoppas på att få visa de vackra bilder hon fotade av oss. Men till dess njuter jag av de vi har än så länge. Och minns.

Så äntligen blev det vi!
Eira ville också pussas utanför kyrkan.

Min vackra stora dotter.
Fina blommor. Min och Eiras bukett som sedan hamnade hos Troysan.


23 kommentarer:

Sofia sa...

Grattis fina Ni!!!
Massor utav Lyckönskningar och Kärlek till Er <3

Jessica sa...

Åååh tårarna rinner av lycka för er skull. Vackert! Ni är så vackra hela familjen. <3 *kärlek*

Ida sa...

LOVE LOVE LOVE =)

Helle sa...

Myyyyys. Hoppas dagen varit jättebra. Och jag är säker på att både Troy och din mamma var med er. JÄTTEGRATTIS

Pixie sa...

Åh mängder av grattis till er! =)

Anna sa...

Vad härligt, stort grattis till hela familjen./Anna

Anonym sa...

Gud så vackert <3
Kramar till er alla och vi väntar nyfiket på fler bilder!
Tomy, Lisa, Amelie & Eva

Linda och Alva sa...

vad fina ni är :)
Stort grattis till er båda.

Ninja sa...

Å så fint <3 Grattis till er!!

Sandra Rönningen sa...

Underbart!!! Grattis till er alla! Så fint =D

Emma sa...

Stort grattis till er, Sandra!! Underbart =D KRAM.

Alexandra sa...

Vad fina ni var! Grattis!

Johanna sa...

Grattis igen fina du/ni!!! Kramar

Line sa...

meeen vad härligt, stort grattis till er från oss. Ni är såå fina :) Massa bamsekramar **

Frida sa...

Grattis kära, kära vän!!! Hoppas er dag var underbar<3<3<3. Mitt paraply behövdes aldrig va;-)??

Soliga hälsningar från Öland!!!

Kram till er!!!

Robert & Elisabeth sa...

Grattis till er Kärlek!
Elisabeth K

Lovilin sa...

Men vilken underbar nyhet!! Massor av grattis kramar till er alla!

Anonym sa...

GRATTIS till er båda! Hoppas ni får många, många fler lyckliga år tillsammans!
Kram// Anna-Maria

mammamelle sa...

men gud stort grattis till er=))vad kul!!!kram

Annica sa...

Åh så fina ni är,blir alldeles varm i hjärtat.. Stort grattis:)

Anonym sa...

Grattis och all lycka till er och eran fina familj :-)
Kram Yudi L

militich sa...

Många grattis till er! Roligt att höra! Och grattis till fina flickan! Har inte varit in på ett tag och läst så fick verkligen ta igen allt :)

I huvudet på Caroline sa...

Grattis till fina Ni!!

Tack för att jag fick äran att vara med och föreviga Er dag!!

Kram Caroline