fredag 8 juli 2011

åka mask

Till slut lyckade jag komma in till en läkare. Och läget är för tillfället lugnt. I och för sig ungefär samma status som innan alla turer. Men nu är det kollat iallafall. Det går inte helt att utesluta livmoderinflammation, men så länge jag inte mår väldigt dåligt ska vi fortsätta avvakta.
Och dåligt mår jag egentligen inte. Det är några konstiga blödningar som spökar tillsammans med ömmande över buken.

Så idag bar det av till Furuvik. Hela vår lilla familj åkte med fina familjen Mattsson, som också har två underbara små töser.
En jättemysig dag.
Jag hann visserligen inte se så många djur, men två karuseller hann jag med (lite smått åksjuk av den ena, barnkarusellen, så nu kan jag nog inte säga längre att jag åker det mesta).
E har sprungit och busat hejvilt. Hon älskade karusellerna och skrek (av glädje) nog högst av alla i "masken".
Sedan avslutades dagen med badbus.
Gissa om det var en trött tjej i bilen på väg hem.



1 kommentarer:

Anna sa...

Tänk att en så liten karusell kan vara så otäck för mammorna. Jag mådde också pyton på barnkarusellen. Masken var våra flickors favorit också.

Krya på dig!