tisdag 28 juni 2011

underbara människor & smakprov

Vi har haft så mycket fint besök under dagarna sedan D kom till världen.
Och jag vet att det är fler på väg.

Det gör mig lycklig att vi har så många fina människor runt omkring oss som vill hälsa vår lilla älskling välkommen till världen.

Och så många presenter hon fått.
Här nedan följer några smakprov.


Fina kläder från Polarn O.Pyret (från farmor & farfar + faster) och Marimekkoklänningar till båda flickorna av f&f.
Mitt eget album av gammo.


Söta Hjärtekatten från Frida och coola MonkiMelluna från Ida

Bästa "gammelmoffa" har sytt en mjuklift till Es dockor och stickat matchande "Pippitröjor"till E & D (+ till Es docka).

Sötaste sommarklänningen från bästa Mattssonfamiljen och härliga velourklänningen från C med familj.

Me Looove! Moffa har bra smak!

Bästa underbara C med liten gos.
Fina moffa Ida. Även gudmor.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Vilka underbara och fina presenter. Jag blir alltid så avis på folk som kan sy som "gammelmoffa" jag vill också kunna sy och sticka så fina grejer.
Disa är så fin, precis som sina syskon, tycker att hon har samma hårfall som Troy och är verkligen lik båda sina syskon.

Massor av kramar till er fina // Jessica.E

lilla angelyne sa...

Jag säger detsamma, önskar jag fått den där "sygenen" gratis. Jag har alldeles för dåligt tålamod för att kunna öva upp den. :-) oändligt tacksam över allt generösa gammelmoffa fixar åt oss!
Jag håller med dig, de är lika alla tre - på olika sätt.
Kram