fredag 10 juni 2011

överst på önskelistan

Tionde juni, vilket innebär födelsedag för mamman i huset.
Eftersom vi inte vet vad dagen för med sig blev jag firad igår med pompa och ståt.
E sjöng "gratulerar" många, många gånger med samma ivriga lycka varje gång.
Fina presenter fick jag också.

Men bäst av allt är min fina familj som jag har den stora lyckan att dela mitt liv med. Varje dag.




Och grattis till världens bästa svärfar som också fyller år idag.
Ja och ni kan väl gissa vad som står överst på våra önskelistor detta år?

6 kommentarer:

Jessica.E sa...

Stort, stor GRATTIS!!!
Hoppas att du fått alla dina önskningar och jag hoppas att lilla mirakel tittar ut 24.01 så ni får en varsin födelsedag ;)
Arvid var ju beräknad på min födelsedag, men jag "öppnade" i förtid ;)
Kram

Anna sa...

Stort Grattis! Håller tummarna för att den bästa lilla presenten anländer idag, eller snarast möjligt.

Hoppas du får en riktigt fin dag.

Anonym sa...

STOOOR grattis-kram till dej! hoppas du får det du önskar mest av allt idag.....tänker på dej, Gammel-moffa

lilla angelyne sa...

Tack så mycket fina ni!

Mammamelle - Jag har sett din kommentar också och publicerat den, men den verkar inte vilja synas här...Kram

Matilda sa...

Stort grattis (i efterskott!) till fina mamman! Jag håller mina tummar för att ert tredje underverk ska komma till världen snarast. Kram <3

Frida sa...

Stooooort grattis i efterskott vännen!!! Hoppas din dag var toppen:-))

Kram!!!