onsdag 1 juni 2011

lovord

Underbara bästa dr JW - jag kan inte nog lovorda honom. Alltid med ett stort lugn, visar att han bryr sig. Trots att han hade bråttom tog han sig tid att få fram en fin bild på vår älskade liten, både 2D och 3D. Sötaste som låg och sträckte ut tungan hela tiden. JW förklarade allt och visade att jag fortfarande ligger i riskgrupp D vilket också bekräftar att undersökningarna visst är till nytta. Jag är så tacksam att vi får träffa honom. Han som var den första som höll och såg min son. Jag litar på honom. Jag litar på hans lugn.

Därför räknar vi timmar över ledigheten och inväntar ny tid nästa vecka. Ja om inte bebis hittar ut själv förstås.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den bästa läkaren! =) Han kommer alltid att finnas i mitt och S minne. Varje dag med A påminner oss om att utan JW så hade vi inte haft A hos oss.

Anonym sa...

Iiiiiih!!
Det är spännande nu! Tänk lilla mirakel är här när som helst.
Beundrar att du/ni ändå försöker vänta ut så att det kommer igång av sig själv. Jag själv vill ha tidigare och har lite dåligt samvete för det, för jag känner mig självisk. För bebis skull är det ju bra om det kommer igång av sig själv och här går jag och bara tänker på mig själv och vill bli igångsatt :(
Tänker på er och väntar med spänning på bebisrapport ;)

Kram Jessica. E