lördag 4 juni 2011

lördag i text

Jag tänker inte klaga på värmen. För jag minns hur kallt det var i vintras. Men. Jag är väldigt tacksam över att denna graviditet inte behöva gå över sommaren. Jag är mindre glad över svullna bollfötter och ett konstant klibbigt lager på huden.

Nej. Inga känningar. Mer än vanligt. Bebis tänker förmodligen stanna ett bra tag till. Så känns det. Många känslor rymmer det också i mig. Jag känner mig helt slut av allt virrvarr. Mitt humör är som en orkan.

Imorse efter frukost packade vi iallafall ihop oss och promenerade till stora lekparken. E lekte sig helt slut och efter det traskade vi vidare ned på stan. Jag och N tog ännu ett steg i giftasriktning. Lovely!

På eftermiddagen stundade så sedan kalas för finaste Carro som snart kliver över tröskeln till 3:an. Egentligen inte än på ett par dagar, men vi firade lite i förskott.

Nu väntar inget annat än soffan. En axel som envisas med att få sendrag (jo jo, allt är möjligt) ska få sig lite massage och magen ska inta de sista godisarna från igår.

Hoppas ni haft en fin dag! ♥

0 kommentarer: