tisdag 31 maj 2011

inga kommentarer

Jag blir TOKIG på blogger. Det är många på sistone som uttryckt att det inte går att kommentera hos mig. Jag kan heller inte kommentera hos vissa. Jättetrist! Tyvärr vet jag inte vad beror på. Går det inte så försök gärna igen. Och om det är någon som vill ha kontakt finns jag ju alltid på Facebook(lite svårt att få tag på mig där kanske om det inte går att komma fram här...). Min mailadress är iallafall lilla_angelyne@hotmail.com för de som inte når mig på annat vis.

Nåväl.

Dagen har gått i rasande fart. Trevlig fart dessutom. Till lunch mötte jag upp med finaste Mia och lilla Elsa. Långlunch i vanlig ordning.
På eftermiddagen åkte jag och E ut på landet till bästa C med familj. E busade och pussades med stortjejerna. Underbar dag!

Imorgon ska N äntligen följa med på TUL (bättre sent än aldrig), och sedan är det långledigt för hela familjen. Hoppas gör jag förstås att litet mirakel ska tycka att det är dags att komma ut i stora världen just i helgen. För mina nerver vore det väldigt skönt att slippa passera BF.

1 kommentarer:

*annorlunda mamma* sa...

Skönt att lilla miraklet kommer innan sommaren, så ni kan njuta av det fina vädret.. Håller tummar o tår att allt går bra...

Kram Hannah..