onsdag 27 april 2011

nya skor

Åh vad skönt det är att det redan är onsdag. En dag kvar i skolan. På fredag bär det av till Falun och sedan är det välbehövlig helg.

Dagens föreläsning var minst lika långtråkig som tidigare.
Jag fungerar inte så bra i skolbänken helt enkelt.
Mycket bättre trivs jag hemma med mina böcker. Och seminarier. Då lär jag mig.

Idag blev det dock halvdag i skolan och sedan bar det av hemåt för c-uppsatsfix på skype.
Ja, trots att opponeringen är över önskar vi naturligtvis det högsta betyget och för det krävdes lite småändringar. Där är vi nu.

I den större staden passade jag på att åka till Skopunkten för att byta ett par sandaler till E. Vi köpte ett par i helgen som visade sig vara trasiga när vi kom hem. Nu har vi ett par hela i våra ägor, så nu är vi redo för sol och värme.

De rosa från Skopunkten och Pumaskorna är en present från farmor & farfar.

1 kommentarer:

Anna sa...

Nora fick samma typ av sandaler igår. Nu struttas det omkring i dem inne.