tisdag 15 mars 2011

sju minuter över tiden

Ja, dagarna går sannerligen i ett. Jag hinner knappt tänka att det är ny vecka så har den redan tagit slut. Vad hände med förra? Hela helgen tillbringades vid datorn, knattrandes på C-uppsatsen. Beslutsångest 100 gånger om och diskussioner om allt gör att inget går särskilt fort. Eller med tanke på hur många gånger vi vinklat och vridit, har det ju faktiskt gått rätt fort. Idag lämnades den sista revideringen in och på torsdag ska den bedömas av handledarna. Jag är inte så säker på att det känns riktigt bra än, men vi får se vad de tycker och tänker. För första gången skred perfektionisterna över tiden och lämnade in arbetet sju minuter för sent, vilket naturligtvis var oerhört frustrerande. Att jag dessutom upptäckte en felreferens precis när jag klickat på skicka gör inte saken bättre. Nåväl, inne är det iallafall.

Dagens bus får E stå för då hon lyckades hitta på mina marimekkoservetter och snyta sig. Jepp. I varenda en. Men det är mycket svårt att inte dra på smilbanden då hon glatt konstaterar "Snooorn, Eiiija, duukti."

0 kommentarer: