torsdag 24 mars 2011

fyndarn

Oh, vilka fynd jag gjort idag. Det är så kul att shoppa när man känner att man får mycket för pengarna.
Imorse stod jag utanför ICA när de öppnade. Det ska öppna ett kvantum i stan och det gamla ICA hade 30% på hela sortimentet. Jag passade på att köpa blöjor och en massa annat som i vanliga fall drar iväg summorna på kvittot. Sammanlagd rabatt blev i slutändan härliga 300:-. Trevligt.
När jag hade hämtat E på förskolan åkte vi ned på stan och E fick lite nytt och fint till garderoben, också där med en skön rabatt.

På Lindex sprang jag på en av sjuksköterskorna jag jobbade med i V-ås. Ganska oväntat, men jättekul.
Jag blev lite uppdaterad om vad som händer och jag kunde känna att jag saknar allt det där.
Iochförsig inte stressen (på nya stället som gjort att många(!!) sagt upp sig), men människorna.

Nu har äntligen N kommit hem och vi ska ha en Ben & Jerrys-kväll och kolla på nya Criminal Minds. Mys!



2 kommentarer:

Linda och Alva sa...

Vilken fin glass skål :)

Frida sa...

Hej Sandra!!

Länge sedan jag kommenterade här.. Men jag följer dig på avstånd via bloggen :) Det är jättekul att följa dig, det är så roligt att läsa det du skriver. Duktiga du!

Hoppas att allt är väl med er, och att ni slipper fler sjukdomar nu! Nu kommer våren och ljuset!

Kram Frida (i Örebro)