fredag 14 januari 2011

vidare perspektiv

Det är därför jag fortsätter blogga. TACK alla ni därute som läser, tänker och ger mig era reflektioner. Det ger mig kraft. Det ger mig vidare perspektiv. Ni gör mig till en bättre människa! Tack!

Och jag vill också säga att jag också uppskattar orden -"Så stark du är som orkat ta dig hit." Jag uppskattar dem när de sägs i mening att lyfta - vilket jag vill tro att de i de flesta fall gör. Jag uppskattar när människor säger -Jag kan aldrig förstå, jag kan bara föreställa mig (eller jag vågar inte föreställa mig). För även om ingen förälder ska behöva föreställa sig, visar det ett mod att vidröra min verklighet. Den verklighet som är den värsta av mardrömmar.

1 kommentarer:

Ninja sa...

Och tack till dig som skriver så öppenhjärtigt om det svåra <3