onsdag 26 januari 2011

inget hej i bäcken

Nähäpp. Så lätt var det inte.

Inatt tog det om. Eländiga, besvärliga magsjuka.

Stackars lilla E som var så pigg igår. Hon är visserligen pigg idag också, men inte hennes mage. Vad sjutton ska jag våga ge henne att äta?! Vätskeersättningen totalvägrar hon.

Ja, pappaN kan ju givetvis inte vara hemma något mer från nya jobbet så det blir jag och E som kompanjerar. Jag är heller inte nå vidare pigg, men svårt att veta om det är graviditetsillamåendet som spökar eller något annat.

Suck. Less är vad jag är på det här nu iallafall.

Läraren är mailad för dagen, som ju skulle innehålla den första handledningen för c-uppsatsen och jag hoppas att det ska gå att lösa att jag inte närvarar idag. Det känns förstås inte bra, jag är alltid mån om att ge ett gott första intryck. Men idag är det iallafall kört. Någon handledning för mig blir det inte.

1 kommentarer:

Emma sa...

Stackars liten =( Går det inte med blåbärssoppa heller?