tisdag 18 januari 2011

Det är inte mycket som händer. Inte mycket nytt iallafall. Jag är hos svägerskan efter ett kvällspass. Min motivation är verkligen inte på topp nu. Imorgon väntar heltidsbedömning, den sista för ett tag.

Jag vet att det inte kommer att bli någon dans på rosor att skriva c-uppsats, men bara jag slipper detta pendlande (jo, några vändor kommer det ju bli ändå förstår jag). Jag saknar mitt. Min familj. Hemma. Mina vänner. Jag känner att jag varit en urusel vän på många håll. Jag vill återfå ork och lust.

Min älskade familj. Lilla liten - jag vill inte missa mer tid med dig.

Snart, snart är jag hemma igen.


- Mobilbloggen

3 kommentarer:

c sa...

Det ÄR jobbigt att behöva pendla och vara borta samtidigt som man ska i princip jobba heltid och har en massa i skolan. Jag tror du har allas förståelse, snart snart är det över och du har varit sjukt duktigt som klarat det här:-)

ida sa...

Du är en underbar vän i alla lägen. Är glad att du finns i mitt! Älskar dej <3

Frida sa...

Kämpa på vännen, du är toppen!
En underbar vän & mor <3. Du är enastående som orkar, och jag förstår din längtan till familjen! Dom är alltid prio ett, vi andra finns där ändå, när tid och ork finns hos dig:-)

Stor kram från mig!