tisdag 25 januari 2011

bus på G

"SkottkärreRace"


Det börjar nalkas friskhet på "Mattisboberget". Det är bus på hög nivå och trots att E inte riktigt kommit upp i sin vanliga aptit (vilket inte bekymrar mig märkvärt då E äter ganska stora portioner i vanliga fall), tror jag mig kunna säga att vi tack och lov faktiskt klarade oss undan med en mycket kort variant av magsjukan. Det var jag som mådde sämst och då var det ändå en mycket kort stund i jämförelse med förra gången.

Såja.

Imorgon drar vardagen igång. Det hade inte suttit helt fel med någon mer ledig dag. Det är så mycket jag skulle vilja göra. Men trots att jag faktiskt måste åka den hiskeliga pendlingsvägen imorgon igen så är det med lätta hjul jag rullar. För jag får ju faktiskt komma hem igen.

E ska tillbringa sin första dag på förskolan. Och för att det inte ska bli allt för långt ska farfar hämta.
Spännande!

0 kommentarer: