onsdag 12 januari 2011

årets första

Ingen bravad direkt, men jag har idag utfört årets första (och förhoppningsvis enda) vurpa. Ett mindre snyggt fall rakt ned på höft och handled, tacksam ändå att jag inte landade på magen. Det var långa sekundrar innan jag vågade röra mig och en millistund kändes det som om jag inte kunde röra mig. Aj, aj, aj. Jag är dock ok, om än lite mörbultad i redan ömmande fogar.

Väl hemma väntade pappaN och E i dörren och en strålande glad dotter tjoade "mamma" lång väg. Åh vad jag älskar.

Inskolningen har gått fortsatt bra. Som väntat har E inga problem att hitta rätt i gruppen. På fredag får jag vara med - spännande!

2 kommentarer:

ulrika sa...

spännande att höra sen hur de går för henne på förskolan sen... så jag och ida kan godkänna deras arbete ;) hihi...

puss

lilla angelyne sa...

Ulrika (har jag nånsin kallat dig det? ;-) - Ja, det kommer nog bli fullt upp för "fröknarna" om man säger så. Drama queen is in da house! Haha =D