måndag 13 december 2010

pepp

God förmiddag fina Ni!

Jag försöker peppa mig med positiv energi. Pepp, pepp, pepp.

Det går dock inge vidare. Jag har verkligen inte sett fram emot denna måndag. Det är nämligen idag min sista placering startar. Placeringen som startar med att jag måste vara borta från familjen tre dygn i streck. Tre dygn. Jag känner mig gråtfärdig bara av att tänka på det. Jag avskyr det.

Egenligen har jag ingen ork kvar. Efter en vecka hemma känner jag, att orken egentligen är slut. Men det finns inga ursäkter. Någon färdig tenta blev det inte heller. Färdig blev dock den vårdplan som ska ligga som bilaga till alla tentorna. Sedan tog det stopp. Det innebär att det blir intensivskrivande över jul.

Nåväl.

Jag hoppas på att få en bättre känsla när jag på eftermiddagen varit på introduktion på avdelningen. Hoppas, hoppas!

4 kommentarer:

Alexandra sa...

Vad jobbigt att du måste vara borta från familjen.
Vet hur det känns med en massa stress, plugg, praktik och att inte må bra. Det är jobbigt men du kommer klara det!
kram

ida sa...

PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP!!!
Du klarar allt, du är underbar min vän! Skickar massa energi =)
För varje dag som går är du ett steg närmare ledighet med familjen. Hang in there girl!!
pusskram

Jessica sa...

Jag tycker att du är otrolig. Gravid med illamående och trötthet, med saknad efter din älskade familj så pluggar du och är på praktik. Tänk vad du ska känna stolthet när denna tid är över och hur du fixat det och kan njuta av att du genomfört så mkt att skolarbetet :)
Du är bäst!

lilla angelyne sa...

Tack goa ni för allt pepp. Precis vad jag behövde. Ibland behövs bara en liten puff i rätt riktning för att komma på spår igen.

Kram