onsdag 1 december 2010

ett litet liv

Äventyret idag gick bra och vi fick positiva besked.

I min mage har det nämligen flyttat in ännu en liten familjemedlem. Ett litet mirakel som, ganska oväntat, funnit sig en varm bostad några månader framöver. Vi såg två armar, två ben och ett hjärta som slog så fint, så fint. En liten krabat som sparkade, fäktade och rullade omkring.

En kärlek så stor, så tacksam jag är.

Om livet är med oss även denna gång kommer det i slutet av maj/början av juni ett syskon till Troy och Eira, mitt och Niclas tredje barn. Lycka.

23 kommentarer:

c sa...

lycka<3

Ida sa...

Moffa för 3:e gången!! =)
LAAAAV!!!!! <3 <3 <3

Robert & Elisabeth sa...

Vilken fantastisk nyhet!
Grattis !
Tack för att jag än en gång får komma er så nära genom det du delar i denna blogg.
Varje gång jag öppnar datorn tittar jag in för att få läsa något vackert du har skrivit.
Jag ber till den Gud jag tror på
att hans välsignelse ska följa er.

Elisabeth K

Linda sa...

Alldeles underbart! <3

Charlotte sa...

Grattis och lycka till på färden!

älskadebarn sa...

En lång och varm kram till er! Önskar er all lycka!

Kram karin

Anna sa...

Dina antydningar har fått mig att misstänka att det var just detta lilla stora som ni gick och ruvade på.
Vad underbart!
Stort lycka till.
Kram

Lovilin sa...

Åh, fina Sandra vad glad jag är för er skull. Ska bli så spännande att följa er på er resa.

Massor av kramar
Linda

Jen sa...

Stort grattis! KRAMAR!!

Anonym sa...

Åhh sandra, jag blir alldeles rörd när jag läser ditt inlägg! önskar er alla lycka!

/Linda L

Emma sa...

Vad roligt! =D Stort grattis till er. KRAM.

Lisa sa...

Stort grattis Sandra!!

Anonym sa...

Grattis, vad roligt! :D

Vilma sa...

Vad roligt, grattis!

Frida i Örebro sa...

Åh Sandra, jag är så glad för er skull!! Grattis! Kram Frida

Frida sa...

<3 <3 <3 <3 <3 <3

Underbart!

Sara Lisebäck sa...

Vad underbart Sandra!!!
Jag är jätteglad för er skull. Stort grattis!

Smells like white roses sa...

Men va underbart.. Stort grattis till er!!

Hoppas ni mår bra!
/Många kramar Mia

Jessica sa...

Du har ju gett oss antydningar, men inte har man velat fråga, ifall man skulle ha misstagit sig. Men så är det så, ett litet syskon som växer i dig :D
Underbart! Grattis!!!

Kram Jessica

ullis sa...

så underbart roligt med en bebis till...!!!
är så glad för er, kommer bli en riktig stjärna!

POK
<3<3<3<3

lilla angelyne sa...

Tusen tack allesamman för alla gratulationer

Moffa - Du är en väl erfaren moffa! Den bästa!!

Elisabeth - Tack för dina böner, de värmer mig!

Anna & Jessica - Så ni har läst mellan mina rader. Jag har inte känt mig redo för att skriva om det öppet även om jag haft ett stort behov av att skriva av mig. Dubbla känslor! Tack för era ord!

Kram till er alla!!

Ullis - Hihi, ja. En riktig liten stjärna som ju har att lära av de bästa! kärlek!

Johanna sa...

ÅÅhhhh Sandra, vilken lycka! Grattis! Stora kramaar!!

Annica sa...

Har ju glömt att säga grattis..Fy mig!
Har också haft mina aningar och oj vad roligt det var att läsa goda nyheter,ett litet syskon..
Stort Grattis och hoppas allt kommer gå bra..
Kramar