tisdag 23 november 2010

chansning

Tenta redo för inskick... Eller ja, tror ni läraren märker om jag råkar ha en halv tabell på sida fyra? Jag misstänker att hon märker, men frågan är om det kanske möjligtvis kan vara ok ändå. Jag chansar. Annars hoppas jag att det är en lättfixad komplettering.

Eftermiddagen ska förhoppningsvis tillbringas på barnrytmiken. Jag har inte varit där på flera månader och jag har sett fram emot att få hälsa på. Vi har laddat med "Imse vimse spindel", som E nästan helt på egen hand gör tecknen till nu. Duktiga kicka.

Hoppas ni får en härlig tisdag!

Förresten, jag har träningsvärk efter gårdagen. Vad vi gjorde? Promenerade! Långt visserligen och i snömodd, men träningsvärk känns ju liiite illa.

1 kommentarer:

Robert & Elisabeth sa...

Hej!
Jag tror att du kommer att bli en utmärkt sjuksköterska. Släpp lite på kraven.

mvh

Elisabeth K