söndag 10 oktober 2010

söndag och ny vecka

Eira är koncentrerad med en av favoritpresenterna.

Så har också helgen gått nu. Jag har inte mått helt ok, fick till och med en släng av feber inatt. Men jag mår betydligt bättre nu, så det bär nog av till Västerås för ännu en vecka ändå. N ringer precis till ett hotell för att se om det finns rum kvar så att de kan komma och bo med mig. Eftersom jag bara ska jobba dagar kommer jag knappt att hinna hem och träffa familjen alls innan den yngsta ska sova och det är något som jag inte är ett dugg bekväm med. Så en semestertripp får det bli för pappaN och E medan jag iallafall får rå om dem på kvällarna.

Igår var vi på kalas hos bästa Gustav som fyllde ett i tisdags. Sötaste lillkillen var helt slut efter allt kalasande. Det är tufft att bli hyllad! =) Gott fika och trevligt sällskap, förstås, förgyllde lördagen.


Gustav och hans fina mamma öppnar paket.

0 kommentarer: