måndag 4 oktober 2010

kalasbildbomb


Så är födelsedagen så gott som slut. Tänk att vi har firat prinsessans första födelsedag (ja den andra om man räknar med den riktiga födelsedagen). Vi har haft en underbar helg och dagen har vi firat här hemma med familjemys. Jag känner mig dock inte helt kurant och har en hel del att förbereda inför praktiken som börjar imorgon. Så därför bjuder jag på en liten kik av några foton från kalasen i helgen.


Cupcakes


Mamma hjälper att blåsa ljus på Eiras egna lilla tårta.


6 kommentarer:

Emma sa...

Vilka fina bilder. Och vad fin hon är i håret med sin rosett! =D

Ninja sa...

Ett stort grattis till lilla stora tjejen igen !! Och oj vad stor hon har blivit, ser ut som en riktig liten busunge ^^

Fina bilder, och allt såg så gott ut. Är det du som har bakat? ^^

Lycka till idag!!!

Linda och Alva sa...

vad mysigt ni ser ut att ha haft :)

Sara Lisebäck sa...

Men vad härliga bilder och vad busigt lycklig Eira ser ut!
Tänk, redan 1 år, tiden flyger verkligen iväg.

Sofia sa...

Mysigt ni verkar haft det=) Vilka fina kort, så otroligt glada tjejer. Massa kärlek! Kramar

lilla angelyne sa...

Signe - En busunge är precis vad hon är. Jag visste inte att det kunde rymmas så mycket bus i en så liten kropp. :-D

Det var jag som bakade(!), ett under att det gick att äta, haha! =) Men tack!

Kram