måndag 27 september 2010

vad hände i lördags?

Alltså, i lördags hade vi återträff från nian.
Några av oss startade hemma hos mig - fyra tjejer och Sebban - som vanligt innebärande smink, hårfix och vinpimplande. Sebbe fann sig turligt nog väldigt väl i det. Två timmar flög alldeles för fort förbi och efter några om och men kom vi ned till stan. En (några) fördrinkar och sedan intogs mat - som inte var god och definitivt inte värd sina pengar. Kvällen avslutades sedan dansandes på krogen bredvid. Eller ja, egentligen avslutades kvällen precis som den bör på snabbmatshaket där jag och Ida blev bjudna på pizza av en av mina barndomsvänners lillebror. Vilken gentleman han har blivit. Lillplutten! Själva klassfesten får betyget, sådär. Upplägget var inte speciellt genomtänkt och lite tråkigt var det att det kom så få sammanlagt. Men...Vilken kväll. Jag som inte varit ut sedan innan Troy. Jag hade så himla kul! Tack underbara vänner för kvällen!




Ullis är alltid först!



Ida fann sin vän toarullen och min kjol gick sönder och fick lagas med en säkerhetsnål.
Det var andra kjolen som gick sönder på samma ställe. Skitåhléns!

Fina bloggerskorna Johanna & Carro.
Jag ville att vi skulle leka "blogawards" men fick inget medhåll. :-)


10 år sedan och det kändes som om vi träffades igår!

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Tror mig se att det fanns en liten papparatzzi på klassfesten! Fina bilder;)

Verkligen kul och ses men tråkigt att det inte var så många som kom och att maten var gräslig!!!

Men skoj var det iaf kvällen i stora drag!!
Stora kramar!!

Ida sa...

Haha ja fan va kul vi hade =)
Ses om några dagar igen <3
pusskram