onsdag 15 september 2010

tusen tankar

Det är en seg dag. All motivation till att göra något vettigt är som bortblåst. Jag försökte en stund, men det slutade med att jag somnade i soffan medan pappaN och E var ute. Ont i halsen gör det också. Det är en tunghet som lagt sig i min kropp. Lite olägligt kan tyckas. Imorgon har vi handledning och det känns ytterst nödvändigt att jag deltar. Lite segt att åka så långt för bara en timme dock.

Tusen tankar snurrar om allt och inget. Kalas. Var? Och med vad?
1. det blir nog hemma ändå.
2. det enda jag kan komma på är cupcakes. Det är där jag har fastnat. Men för sjutton gubbar. Vi kan ju inte bara ha cupcakes. Men jag kommer inte längre än så. En annan dag kanske.

Och utöver det?
PappaN har fått ett förträffligt jobbförslag. Vi försöker pussla för att få det att gå ihop.

Mat. Idol. Valutfrågning. Sova.

1 kommentarer:

Linda och Alva sa...

vad kul att han fått ett jobbförslag :)
Grattis till N!