måndag 13 september 2010

överraskning

Jag insåg precis, till min stora glädje, att vi bara har halvdag imorgon. Lovely! Eftersom det är föreläsning i E-tuna blir dagen så lång ändå. Halvdag innebär att jag hinner hem till familjen innan det blir allt för sent.

Det har varit en bra dag. En fin sådan. Jag och E lunchade och hade en trevlig eftermiddag med Linda & Alva.

Det senaste året har jag haft förmånen att möta så fantastiskt fina människor. En del känner jag är vänner för livet. Det värmer i hjärtat.

I fredags när jag hade seminarier hela dagen följde N och E med till V-ås. Och medan jag och S stretade i skolan möttes våra döttrar (S dotter är en månad äldre än E, passande nog) med pappor upp (för första gången) och gick för att bada. Härligt!

Även om det nalkas halvdag imorgon börjar den tidigt så nu bär det av in till sängen. Filip och Fredrik får följa med. Eller vänta nu, hur blev det där? ;-)

0 kommentarer: