lördag 4 september 2010

otroligt!

Under den här veckan har E gjort storstora framsteg. Igår morse när jag hängde tvätt lekte E på sin rutschkana. Tidigare har hon stått och hoppat lite själv nedanför när hon velat klättra upp. Hon har dock väntat in mig för lite assistans, bland annat för att få runt benet och komma ned på rumpan. MEN. Igår, när jag helt plötsligt vände mig om, klättrade fröknen upp alldeles själv. Hon satt först ned ena benet, svängde runt det andra, tittade alldeles överlycklig mot mig och åkte ned. Helt själv! Otroligt. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Älskade lilla vän. Du gör mig så stolt. Varje dag är jag stolt över att få vara din mamma.

6 kommentarer:

Sofia sa...

Men ojoj stora tjejen! nu går det undan=) Det är verkligen ingen enkel sak att klara av en kana själv, duktigt!!
Hoppas ni har en fin helg!
Kram

Linda sa...

WOW vilken tjej!Så stor och duktig! <3

Kram!

Kristin sa...

duktiga o fina Eira<3

Sara Lisebäck sa...

Men Åh vilken duktig o modig tjej du har som klättrar och fixar alldeles själv. Man blir glad i hela kroppen av att se de fina bilderna. Vilket fokus hon har, brås väl på mamma sin.
Förstår att du är otroligt stolt över lilla Eira.

Ida sa...

Heja heja!!
Moffa är också stolt =)
Önskar jag var hos er..
Kramar <3

Frida sa...

Heja Eira, heja Eira!!
Bravo stora tjejen:-)

Kram på er!