torsdag 19 augusti 2010

den stora packningen

Ja, anledningen till att packningen förökade sig var naturligtvis en hel del shopping. Mestadels från Gekås i Ullared. Att fota allt vi handlat skulle ta mig väldigt lång tid så därför följer endast ett smakprov....

Kläder till E blev det massor. Betydligt mer än vad som visas här.

Vi har letat vardagsrumsmatta länge och för 399:- kan man inte annat än slå till. Brun-grå-svart är den om det inte framgår av bilden.
Sånt som är bra att ha. Någon som minns "En cellsam historia" förresten??
Till kategorin bra att ha finns en hel del mer. Jag menar EN HEL DEL!
Scrapsaker är nästan löjligt billigt.
Leksaker, de flesta låter.

En av skivorna med barnmusik. Det rockades rejält i bilen på väg hem.


Ja, utöver allt detta inhandlades även lite kläder till mig och N och massvis av småprylar (som jag redan nämnt...).

4 kommentarer:

Emma sa...

Jaa, En cellsam historia...det har vi inspelat på videoband hos mamma och pappa. Det är ju roligt...och nostalgiskt =)

c sa...

Bra jobbat med shoppingen, det känns som att iallafall JAG skulle behöva en julklappssväng till Gekås, frågan är om du får plats med mer i lägenheten (gissar att fotomontaget endast var ett litet urplock)haha..

lilla angelyne sa...

C- Jag får alltid plats med mer! ;-)
Frågan är dock hur mycket Du ska handla, får jag plats i bilen?! ;-)

I huvudet på Caroline sa...

Hejhej!

Tack för tipset, jag är totalt obra på detta med datorer och att hantera en blogg, undrar ofta varför jag har en blogg egentligen, när jag inte fattar så mycket:)

Härliga saker/kläder Ni handlat, söta till lillflickan.... Försöker få min andra halva att följa men utan framgång ännu, finns det mycket kvar att ta hem även fast Ni handlat en hel drös med grejjer!? Hihi

Kram på dig!