onsdag 18 augusti 2010

bra gjort

Tjohopp, så var kilot borta igen. Troligtvis var det bara lite vätska. Jag har nästan precis 2 kg kvar av det mål som var mitt fortsättningsmål. 2 kg och sedan är två graviditeter borta. Härligt.

Jag har kollat mitt schema inför skolstarten. Jag har också hittat litteraturen för första kursen. Och jag klappar mig lite på axeln för det. Bra jobbat. Jag ska bara maila läraren nu och se om jag behöver komma tidigare. Och vi behöver ordna barnvakt. PappaN jobbar sin sista vecka samma vecka som jag börjar. Problem! Det är här bristen på närvarande anhöriga blir tydligt. Och även om vi har förmånen att ha världens bästa farmor och farfar så har de ju också ett liv och arbeten. Jag håller mina tummar för att det löser sig. Det brukar ju alltid göra det. I slutändan.

1 kommentarer:

Emma sa...

Heja heja, vad du är duktig med dina kilon. Själv har jag tappat 3 och är töntigt stolt ;)