onsdag 18 augusti 2010

"att-göra-listan"

När jag har gett mig sjutton på någonting så misslyckas jag väldigt sällan. Och om jag skulle misslyckas så försöker jag tills jag är nöjd med resultatet. Det finns många ting på min "att göra i livet"-lista. När vi besökte Es gudfar Stefan på Folkhögskolan i Nässjö, där han arbetar som lärare på "skrivarutbildningen" kände jag min skrivarnerv kittla. Jag vill, någongång i mitt liv gå en skrivarutbildning.

Jag vill också bli färdig leg. sjuksköterska. Och efter det är mitt mål barnsjuksköterska.

Och så skulle jag väldigt gärna bli bättre på att fotografera. Och redigera. Jag är lite trög i det området. Alltså, jag lär mig inte så himla fort. Ikväll har jag lärt mig lite effekter (ja, för att vara första gången är jag ganska nöjd)...
Ljuset är en gåva från Linda och hennes familj till Troy i tvåårspresent.

Ja, förutom "att-göra-listan" vill jag naturligtvis vara världens bästa mamma och fru (ja, jag vet att jag inte är det, ÄN, men så småningom!). ;-)

1 kommentarer:

Annica sa...

Hej:)vill bara säga att jag kommer på mig själv med att sitta och le när jag läser din blogg,blir så lycklig av att läsa om din familj,det ger mig hopp och framtidstro..Kram