torsdag 1 juli 2010

trevlig kväll med fina vänner

Igår blev vi bjudna på mat av jobbet. Jag har verkligen ett gäng härliga arbetskamrater (några fattades igår). Det är tråkigt att jag är där så sällan att jag knappt träffar någon av dem. En trevlig kväll var det iallafall. Vid huvudrätten lyckades jag hålla disciplinen och undvika kolhydraterna men det kan nog hända att en och annan marängsviss slank ned till efterrätt. ;-)

Carro kom förbi mig en stund innan det var dags att gå till restaurangen och vi passade på att smutta lite vin. Det var första gången för mig på...hmm...cirka 19 månader. PappaN och Eira höll hus hos farmorn och farfarn och jag och min bästa C hann med att skvallra om både ditt och datt.

Älskade vän, vad vore jag utan dig?!





2 kommentarer:

c sa...

är så glad att jag har dig i mitt liv <3

ULLIS sa...

SNYGGINGAR!!!

<3