tisdag 6 juli 2010

slutat frysa

Hoohoo...jag hade fått tre kommentarer, men när jag skulle läsa dem var de spårlöst försvunna. Så snälla, skriv igen vettja!


Morgonen är lite ur fas. Eftersom det regnade fick vi skjuta upp den dagliga morgonpromenixen. Eira blev lite sur och somnade i protest i soffan. PappaN har nu kommit hem från jobbet. Det finns en hel del att stå i. Bland annat att ringa hit en reaparatör. För mitt i sommarhettan slutade frysen att frysa. Suck. Olämpligt, javisst!

Igår hade vi iallafall en underbar dag hos våra vänner Frida och Greta. Vi lunchade, promenerade och drack latte (jag blir som vanligt helt otroligt bortskämd). Jag fick dessutom en helt underbar födelsedagspresent. Jag ska visa den för er en annan dag, när den är på plats.

Nähä, tvätt var det här.

0 kommentarer: